Niin, sana minusta.

Olen nuori naisen alku, tai nainen, kukakin määrittänee sen eri tavoin. Nuoreksi naiseksi, olen kokenut paljon kaikkea. Niistä en nyt heti ensimmäiseksi rupea kertomaan: taitaisi tulla tylsistyttävä alku.

Harrastan musiikkia monipuolisesti: laulaen ja soittaen. Mutta ei siitä sen enempää, sillä siitäkin saisi yhden kokonaisen blogikirjoituksen aikaiseksi.
Harrastuksiini kuulu myös (penkki)urheilu, etenkin joukkuelajien (jalkapallo, jääkiekko, salibandy...) katsominen, mutta myös juokseminen ja pyöräily on löytänyt tien sydämeeni, näin ihan itsekin harrastaen. Eri toten olen ihastunut nyrkkeilyyn ja kuntosalilla käyntiä. Hurahtaminen on varmasti tähän oikea sana.

Tätä nykyään myös tanssiminen on alkanut kiinnostaa - tosin muutaman jälkeen, sillä tanssiaskeleet eivät välttämättä päivänvaloa kestä..

Opiskelen tällä hetkellä toisen asteen koulutusta, mutta suunnitelmissa on jatkaa saman alan aineita opiskelemaan yliopistoon.

Olen siis melko kunnianhimoinen, tavoitteeni ovat korkealla urani, kuin muidenkin asioiden suhteen.

Harrastan myös valokuvausta, ja tähän tarvittavia välineitä löytyy moneen lähtöön.

Olen melko aktiivinen kaikessa mitä teen. Saatan tosin kyllästyä asioihin helposti, mutta jos innostun asiasta, kiinnostukseni ei meinaa loppua milloinkaan.